Praktisk INFO

Kære Arrangør eller behandler.

Vi glæder os til at danne rammen om dit næste arrangement, stort som lille.

  • Da lokalerne også danner rammen om erhverv til dagligt, er der nogle regler og retningslinier, vi vil bede jer om at overholde, sådan at vi i lang tid fremover, kan fortsætte med at afholde events og lign. På forhånd tak fordi du forstår.
  • Når du lejer lokaler hos os, vil vi altid annoncere dit arrangement GRATIS på vores hjemmeside www.vingen.dk samt tilhørende Facebook side. Derfor er det en rigtig god idé at sende os fotos samt teksmateriale og praktiske info samt pris for deltagelse o.l. pr. Mail og gerne samlet i et dokument, således at vi hurtigt kan opsætte din annonce. Send til: kontakt@vingen.dk
  • For at registrere dig som lejer skal vi bede om følgende oplysninger:
    Navn, adresse, tlf. Nr. Email og Firmanavn samt CVR nummer hvis dette haves. Derudover navne på samtlige med-arrangører udover lejer.
  • Depositum samt leje skal altid betales forud for afholdelse, og indbetales på vores firmakonto senest 5 dage før arrangementet afholdes. Der kan betales med Mobilpay 50667298 eller kontooverførsel
    MS Lokaler Aps
    Reg: 3409 Konto: 12167865
    HUSK at angive dit navn og telefon nummer samt navn for dit arrangement.
  • Du eller dit team bedes møde tidligst 30 minutter før arrangementet, således at i kan nå at stille borde + stole som ønsket, samt brygge kaffe og te o.l. Det kan også være at der skal forberedes andet forinden. Inden ankomst, bedes du ringe på tlf. 9111 1170 for at sikre dig at vi er på kontoret for aflevering af nøgler. Hvis ikke (weekends er vi på privat-adressen 200 meter derfra) skal disse hentes på adressen:

    J. E. Pitznersvej 48, 2730 Herlev. Ring evt. 50667298 eller 91111170 inden afhentning.

  • Der er mulighed for at kursisterne kan købe div. samt bestille trekantssandwiches & MENU’er senest dagen før. Priser for forplejning er:

Kaffe / Te pr. kop

5,-

Vand på flaske / dåsesodavand

10,-

Hjemmelavet kage uspec. Pr. Stk.

15,-

Småkager Uspec. pr. stk

3,-

ØKO -Frisk frugt pr. stk

6,-

ØKO -Sandwich (trekant) pr stk. (eks. Smør, salat, æggesalat, tomat)

20,-

MENU: 2 stk. Sandwich+ 1 stk. Frugt+ 1 fl. Vand+ kaffe/te ad lib.

59,-

Slutrengøring: Støvsugning, borde+stole oprydning, overflader aftørres og køkken rengøres samt service opvaskes, 3 x toiletter rengøres samt affaldsspande i køkken og toilet bringes til container. Dette beløb fratrækkes depositum hvis det tilvælges
eller såfremt det konstateres at lokalerne er efterladt i uorden, ikke rengjorte eller med fejl og mangler.

350,-

Bemærk at ALLE MENUER samt ca. antal til forplejning skal oplyses skrifteligt pr. Email senest dagen før arrangementet kl. 9:00 således at vi kan nå at handle ind og klargøre. Beløbene betales enten kontant til madkassen eller på mobilepay nr. 50667298
(husk at oplyse hvad der er købt).

  • Der må absolut IKKE ryges i de lejede lokaler eller på opgangene. (E-ciggeretter er tilladte i et vis omfang, og er helt og aldeles op til arrangøren at bestemme. Ryges der på gaden foran opgangen, skal skodder smides i skraldespanden eller i de opstillede “sandbøtter”.

 

  • De udleverede nøgler er system nøgler og passer til indgangspartiet, hoveddøren og kursuslokalerne. Mister arrangøren denne nøgle der er kodet specielt til kun disse døre, vil det betyde at alle systemer skal genkodes hvilket koster 10.000 kr plus moms. Og vil blive faktureret til arrangøren.

 

  • Vi vil gerne hjælpe og assistere med klargøring/opstilling o.l. i et vis omfang, hvis der er “mandskab” til stede. Det er dog op til den enkelte lejer/arrangør at medbringe “mandskab” til arbejdet.

 

  • Når du ankommer, er der gjort rent op til arrangementet af os, og der er sat nye toiletruller og papir og håndsæbe er fyldt op, kaffe og te, sukker o.l således at du ikke skal tænke på andet end at gøre klar til dine kursister. Inden i efterlader lokalerne skal der minimum støvsuges, køkken/maskiner skal gøres rent og opvaskemaskinen skal startes. Støvsuger og rengøringsmidler står i lagerlokalet på toiletrummet.

 

  • Såfremt der er sket skade på inventar eller udstyr under lejeperioden, vil dette blive opkrævet i depositummet. Hvis depositum ikke udgør beløbet, kan og vil der efterfaktureres i det omfang der behøves, for at kunne dække skaden.

 

Der er GRATIS parkeringspladser rundt om hele ejendommen, især i weekenderne er disse ledige. I hverdage ml. kl. 8-16 vil de ofte være optaget af de omkringliggende erhverv. Dog kan der parkeres ved Jem&Fix/Thansen på den anden side af gaden ca. 50 meter fra opgangsdøren.

 

Transport: Bus nr. 350S stopper direkte foran vores opgangsdør, hvorfor det er let at komme til og fra adressen.

HUSK at Herlevbladet ALTID gerne vil skrive om interessante arrangementer, så kontakt dem endelig såfremt dit arrangement har en betydelig nyheds/underholdningsværdi.

Vi ser frem til et fantastisk arrangement.

Mvh Sue Bergmark
// Stifter & leder af VINGEN